Wednesday, June 21, 2017

නිර්නාමික xi

"මේධා..." මම ඉස්කෝලෙ ඇරිච්ච ගමන්ම මේධාට යන්න නොදී නවත්ත ගත්තා. "ඔයා යන්නද හද්න්නෙ?"

"ඔව් තිවංක. කමක් නෑ. කියන්න"

"නෑ... මට ටිකක් කතා කරන්න ඕනෙ"

මේධා කෑම වෙලාවට කලින් බෙල් එක ගහනකොට මගෙ ගාව ඉඳන් කිව්ව එක තාම මගෙ කන් ඇතුලෙ ඇහෙනව වගේ. මම හිතන විදිහ හරි ඇති කියල කියන්නෙ මම හිතන විදිහ දැනගනද? මට තේරෙන්නෙ නෑ.

"කියන්න... පන්තියෙ ඉඳන් කතා කරමුද?"

"හා.."  මම මගෙ පුටුවෙන් ඉඳ ගත්තා. මේධත් මගෙ ඉස්සරහින් ඉඳ ගත්තා. "මේධා!"

"ඔව් තිවංක?"

"අර හදවත මතකද?" මම බිත්තියෙ එල්ලලා තිබ්බ හදවත පෙන්නල ඇහුවා.

"ඔව්..."

"මට හැමදාම හදවතේ කොටස් කියල දුන්න ඔයාගෙ හදවත, කොයි තරම් ලස්සන ඇතිද කියල මගෙ හදවතේ කුතුහලය වැඩි උණා. ඒ නිසයි හදවත මගේ පාළනෙන් මිදිල ඔයා අත අල්ලන්න කියල මට බල කලේ."

වෙනදට මම මෙහෙම එකක් කියද්දි අවඥාවට වගෙ හිනා වෙන, නැත්තම් මොකක් හරි වෙන කතාවක් ඇදල ගන්න මේධා, අද මම දිහා තුශ්නිම්භූත වෙලා බලා හිටියෙ හරියට මෙහෙම එකක් මම කවදාවත් කියල නෑ, ඒත් එයා බලාපොරොත්තුවෙන් හිටියා වගේ.

"ඔයා හිතනවට වඩා මේධා මගෙ ජීවිතේ ගොඩක් දුක ප්‍රශ්න තියනවා. මට ඉන්නෙ මගෙ අම්ම විතරයි"

මම මේව කියනකොට ඇයි ඕව මේ එක පාරම මට කියන්නෙ කියල මේධා මගෙන් ඇහුවෙ නෑ. ඒ නිසා මගේ කතාව ඔක්කොම කියා ගන්න මට ඒක උදව්වක් උනා.

"ඔයාට තේරෙනවත් ඇති... නොතේරෙනවත් ඇති... තේරුනත් නොතේරුනා වගේ ඉන්නවත් ඇති... මගෙ හදවත බිත්තියෙ එල්ලලා තියන එකට වඩා ගොඩක් ලොකුයි... ඒ මුළු හදවතම මම දෙන්න ලෑස්තියි.. එක්කෙනෙක්ට... ඒ තමයි... ඔයා... මේධා... මම ඔයාට ආදරේයි...!"

මම මේධාගෙ ඇස් දෙක දිහා බලාන කිව්වා. මම ඇත්තටම මේධාට ආදරෙයි. මට මීට වඩා කියන්න තේරෙන්නෙ නෑ.

"මේධා..." මේධා මම දිහා මුකුත් නොකියා බලාන හිටියා. අකැමතිද? මම දන්නේ නෑ. මම බලන් හිටියා.

"තිවංක..." අන්තිමට මේධා කතා කළා. "මට තේරෙනවා... මම දන්නවා... මට එක දවසක් දෙන්න" මෙධා එහෙම කියල නැගිට්ටා. පොත් ටික තුරුලු කරන් පන්තියෙ දොර ගාවට ගියා. මම ඉඳන් හිටි තැන ඉඳන්ම ඔහෙ බලාන හිටියා. මේධා දොර ගාව නැවතිලා ආපහු හැරුණා. ආයෙත් මම ඉඳන් හිටි තැනට ආවා.

"බොරුවට කල් ගන්න එක තේරුමක් නෑ. තිවංක... මමත් ඔයාට ආදරෙයි... කෙල්ලෙක් උණාම එක පාර හා කියන එක හොඳ නැති නිසා තමයි හෙට කියන්නම් කිව්වෙ. මට තවත් දවසක් මේ ගැන හිත හිත ඉන්න බෑ. මම ආදරෙයි." මේධා කියාගන කියාගන ගියා.

මම මේධා දිහා බලාන හිටියා. මම නැගිටල මේධගෙ අතින් ඇල්ලුවා. ටිකක් වෙලා එහෙම ඉඳල, මේධා කට හඬ අවදි කලා. "මම දැන් යන්නම්. හෙට එනව නේද? හෙට හම්බෙමු...!"

මේධා මගෙ අත අත ඇරලා පස්ස බලන්නැතුවම ඉක්මන්ට ඉක්මන්ට පන්තියෙන් එළියට ගියා.

මතු සබැඳි

ඊළඟ කොටස පහලින්

නිර්නාමික xii

No comments:

Post a Comment