Tuesday, June 5, 2018

H ගසට ආදරෙන්



මම -
වසා පොලෝතලයම කුඩයක් වැන්නේ
කිම පෙම් යුවල හට නුඹ රැකවල් දෙන්නේ

ගස -
උන්ගේ ලොවක් ගැන හෙමිහිට මුමුනන්නේ
අන්ගෙන් ඔවුන් සඟවන්නට මම ඉන්නේ

මම -
ඒ පෙම් ලොවට නුඹ කරනා කැප යෙහෙකි
මේ වන් පෙමක් රැකුමට අන් කාට හැකි

ගස -
මගෙ පාමුලේ ලියු පෙම් කව් බොහොමයකි
සමහර කතා දකිනා සඳ අරුමයකි

මම -
අන් පෙම් රකින සුන්දර නුඹෙ පුංචි සිතේ
ලියැවුනු නුඹෙම පෙම් පුවතක් ඇතැයි සිතේ

ගස -
කුලුඳුල් සිතින් මා ලියු පෙම් කතා පොතේ
නැවතුම තිත තබා අවසන් කලෙමි පුතේ

මම -
හමු වූ යම් දිනෙක මගෙ හිත ගත් ලන්දූ
ගයනෙමි නුඹේ පාමුල ඈ හා සින්දූ

ගස -
පිලිගමි මලින් සරසා තුරු හිස් රැන්දූ
සලමින් නේක අත මල් වැහි පිණි බින්දූ

මම -
තුති නුඹෙ වදන් විය මෙන් මී සවනතට
කිම නුඹ නැවත පෙම නොපතනු කියන් මට

ගස -
විඳි දුක් ගින්න ආයෙත් විඳවනු කුමට
කරදර නොමැති තනි කම සැපයකි මෙමට

මම -
සතුටකි මහත් නුඹ හා දෙබසින් සබඳ
එන්නම් විටෙක හැකි නුඹ වෙත මම නිබඳ

ගස -
නුඹගේ වදන් සතුටකි මම පුදමි තුති
ඉඩ ඇති විටෙක නුඹ ඇවිදින් යන්න නිති

No comments:

Post a Comment