Saturday, June 17, 2017

නිර්නාමික x

තිවංක පසුව අනාත්මීය ආදරය ගැන මා හා කිසිදා නොකීවේය. මම පාසලට පැමිණි දා කිසිත් නොවුණා සේ හැසිරීමට වෙර දැරුවෙමි. මා ලියූ කවි ගැනවත්, තිවංක දුන් කවිය ගැනවත් මම කිසිවක් නොකීවෙමි. නො හැඟවූයෙමි.

"වෙනදට වඩා තිවංක ලස්සනයි... කඩවසම්... සුදු ඇඳුමට... මට තේරෙන්නෙ නෑ."

සුපුරුදු පරිදි මගේ සිතුවිලි මටම නොතේරේයි. මට ඒ තේරුම් ගැන්මට අවැසිද නොවෙයි.

"මම තිවංකට ආදරෙයි. මම ආදරේ කරන්න පටන් අරන් ඉවරයි... මම ඒක දන්නවා. මම ගණන් උස්සල දැන් තිවංක මා එක්ක කතා කරන්නෙත් නැති වෙයිද මන්ද..."

මම බිය වීමි. වෙලාවක් ලද සැනින් ඔහු හා කතා කිරීමට මම ඉටා ගතිමි.

විවේකයට පෙර කාලච්ඡේදයේ කිසිවක් නො තිබු හෙයින් පන්තියෙ සිසුහු විසිර ගොඩ සිටියහ. පන්තියේ තනි වූයේ මාත් තිවංකත් පමණි. මම ඔහු අසලට ගියෙමි. තිවංක දිග ලිපියක් බලමින් සිටියේ ය.

"මොකද්ද මාව දැක්ක ගමන් හංග ගත්තෙ?" තිවංක හතරට පහට නවා පොත අස්සට ඔබා ගත් ලිපිය දැක මම ඔහුගෙන් ඇසුවෙමි.

"නෑ.. මෙ කතාවක්... ඔයාට තේරෙන්නෙ නෑ මේධා"

"හ්ම්... ඒක නෙවේ. අර කවිය ලස්සනයි..."

"ඇයි ඊයෙ නාවෙ?"

"ඔලුවෙ කැක්කුමක් ඇල්ලුව... ආයෙ කවි ලිව්වෙ නැද්ද?"

"නෑ... එහෙම දවස ගානෙ කවි ලියවෙන්නෙ නෑ..."

"එහෙනම් කොහොමද ලියවෙන්නෙ?"

"කවි ලියන්න මොනා හරි දැනෙන්න ඕනෙ."

"මොනා දැනිලද අර කවිය ලිව්වෙ?"

"මුකුත් නෑ..." තිවංක බිම බලාන කිව්වේය.

"දැන් ඔයාමනෙ කිව්වෙ අමුතුවෙන් දැනෙන්න ඕනෙ කියල, කවි ලියන්න..."

තිවංක කිසිත් නොකිව්වේය. මම ම කතාව ඇරඹීමි. "ඇයි තිවංක මා එක්ක තරහද?"

"නෑ මේධා... මොකට තරහ වෙන්නද..."

"කියන්න හිතේ හිර කරන් ඉන්නැතුව. මොකක් හරි ප්‍රශ්ණයක් ද?"

මට ඕනෙ උනේ ප්‍රශ්න එළියට ගන්න එක නෙවෙයි. මට ආදරෙයි කියල ඔය කටින් කියව ගන්න එක. ඇයි තිවංකට නොතේරෙන්නෙ?

"ප්‍රශ්නෙ මේධා දන්නවනෙ...!"

"මොකද්ද?" මගේ හදවත ගැහෙන්නට වෙයි. "ප්‍රශ්නෙ මම ඔයාට ආදරේ කරන එකයි කියල ඔයා කියනව නම් මට ඒ ඇති...!"

"ප්‍රශ්ණේ මම ඔයාව වැරදියට තේරුම් ගන්න එක...!"

"මොකද්ද වැරදි....?"

"මට දැනෙන්නෙ... මේධා... මට තේරෙන්නෙ නෑ..."

මට කීමට කිසිත් නොතේරෙයි. විවේක කාලය සඳහා සීනුව නාද වනු ඇසිනි. මම තිවංක අසලින් නැගිට්ටෙමි. තිවංක තවමත් පොත දෙස බලාන සිටියි. වෙනදා කෙලින්ම මදෙස බලන ඇස් අද තවමත් මදෙස නො බැලීය. මම යළිත් කතා කලෙමි.

"සමහරවිට තිවංකට දැනෙන දේ හරි ඇති...!"

මම වහා එතනින් ඉවතට ගියෙමි. තිවංක තිගැස්මෙන් මා දෙස බැලීය. මම ඔහු දෙස නොබලාම පන්තියෙන් එළියට ගියෙමි.

මතු සබැඳි

ඊළඟ කොටස පහලින්

නිර්නාමික xi

1 comment: